Statoil zmienił nazwę na Circle K Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie firmy Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach. W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii.

relacja:

Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal w sieci stacji paliw na Litwie, Łotwie i w Estonii. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pomocnych pracowników. Zmiana marki nie ma żadnego wpływu na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane tej samej wysokiej jakości paliwa miles® i milesPLUS® oraz najwyższej jakości kawy pod marką Simply Great Coffee, a także Hot Dogi pod marką Prawdziwe Hot Dogi prosto z grilla. Bez zmian pozostają także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club. Ważne przy zmianie naszej nazwy: Zmieniliśmy się, ale pozostajemy w tych samych miejscach, z tymi samymi przyjaznymi pracownikami, wysokiej jakości paliwem oraz zróżnicowaną oferta gastronomiczną i innymi rzeczami, które są ważne dla podróżujących ludzi. Żadne umowy, warunki nie ulegają zmianie. Nasz program lojalnościowy zmienia tylko nazwę na Circle EXTRA Club. Punkty pozostają nadal ważne i są ważne przez 3 lata od ich wydania. Karty Statoil są stale ważne, choć stopniowo będą wymieniane.

autor: Marta Cielecka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here