W dniach 4-9 czerwca odbyła się „ Zielona Szkoła” w Mrzeżynie. Wzięli w niej udział  głównie uczniowie klas 3a i 3c, lecz nie zabrakło też reprezentacji z klas 3b i 4c. Wszystkimi dzielnie opiekowały  się panie Beata Bielak, Lidia Guzińska i pan Jacek Simiński. Pomysł zorganizowania wyjazdu nad morze był „ strzałem w dziesiątkę”. Codziennie  dzieci korzystały z mnóstwa atrakcji, a przede wszystkim piasku, wody, plaży. Wieczorem podziwiały cudowne zachody słońca. Dla niektórych było to pierwsze spotkanie z morzem.  Mrzeżyno oczarowało nas odnowionym portem, rabatami kwiatów, alejami spacerowymi i piękną pogodą. Zwiedziliśmy Kołobrzeg , bawiliśmy się z Piratem, spacerowaliśmy po molo, starówce i parku zdrojowym. Mogliśmy także zobaczyć latarnię morską w Niechorzu, ruiny kościoła w Trzęsaczu i Muzeum Multimedialne, promenadę i molo w Międzyzdrojach , Jezioro Turkusowe w Wolińskim Parku Narodowym. Dzieciom bardzo  podobały się atrakcje w ramach   programu „ Dziki Zachód Show” w Zieleniewie i Park Wieloryba w Rewalu. Nie zabrakło też czasu na plażowanie, zabawy w piasku, jazdę na rolkach czy turnieje sportowe. Była to nie tylko „Zielona szkoła”, ale też szkoła życia – z dala od domu, mamy i taty. Nieraz trzeba było się zmierzyć z łóżkiem, które nie chciało się samo pościelić, tacą z obiadem, śmieciami w plecaku, czy szybko topniejącą gotówka w portfelu. Egzamin z samodzielności wszyscy zdali celująco. Opaleni i pełni wrażeń wróciliśmy, ale już myślimy o następnym wyjeździe.

Fot. Beata Bielak

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here